Ga naar hoofdinhoud

Miniserie

Kijkcoach Saskia neemt je mee op atelierbezoek – Patricia Paludanus:

Tijdens je bezoek aan het LAM museum kom je de ene na de andere sympathieke Kijkcoach tegen. Allemaal met hun eigen interesses en achtergronden, sommigen outgoing anderen juist introvert. Van fanatieke sporters, levensgenieters, fotografen, studiebollen, spijbelaars en dansers; mensen zoals jij en ik. Met prikkelende vragen en kijktips geven ze je een ervaring op maat. En luisteren doen ze net zo graag.

Speciaal voor This Art Fair gingen 5 Kijkcoaches op atelierbezoek. Ga je met ze mee?

In deze aflevering bezoekt Kijkcoach Saskia kunstenaar Patricia Paludanus in haar atelier. Saskia krijgt kriebels in haar buik van de tekeningen van Patricia; het lijkt wel snoepgoed.

Bezoek Patricia Paludanus op This Art Fair

Zin om het werk van Patricia zélf te ervaren en hem je eigen vragen te stellen? Bezoek onze favoriete kunstbeurs van 26 tot en met 29 augustus 2021 in de Kromhouthal in Amsterdam Noord. Wij zijn er, als sponsor van This-kunstenaars en initiatiefnemer van de Art Entrepreneur Award, ook bij. Hier bestel je je tickets voor This Art Fair

Ontmoet Saskia en de andere Kijkcoaches in het LAM museum

Nieuwsgierig geworden naar het enige museum ter wereld met Kijkcoaches? Kom naar het LAM museum op Landgoed Keukenhof. Je ticket met starttijd bestel je hier

Wil je de video zonder geluid en mét ondertiteling bekijken? In het scherm van de video vind je rechts onderin de knop CC, daar kun je ‘Nederlands’ aanvinken.

Met dank aan Misha Buwalda voor het mooie camerawerk en het verfijnen en verfraaien van het videoconcept.

Annuleren